Vaihto- ja palautusehdot

Yleistä

Palautus- ja vaihtokäytäntömme on voimassa 30 päivää. Jos ostoksestasi on kulunut 30 päivää, emme voi tarjota sinulle täyttä hyvitystä tai vaihtoa. Jotta tuotteesi voidaan palauttaa, sen on oltava käyttämätön ja samassa kunnossa kuin sen vastaanotit. Sen tulee olla myös alkuperäisessä pakkauksessa. Vaihto- ja palautusoikeus ei koske kustomoituja tilaustuotteita lukuunottamatta koruja.

Hyvitykset

Kun palautuksesi on vastaanotettu ja tarkastettu, lähetämme sinulle sähköpostin, jossa ilmoitamme, että olemme vastaanottaneet palautetun tuotteen. Ilmoitamme sinulle myös hyvityksen hyväksymisestä tai hylkäämisestä. Jos palautus hyväksytään, hyvityksesi käsitellään ja luottokorttiisi tai alkuperäiseen maksutapaasi lisätään automaattisesti hyvitys tietyn päivän kuluessa. Myöhästyneet tai puuttuvat palautukset Jos et ole vielä saanut hyvitystä, tarkista ensin pankkitilisi uudelleen. Ota sitten yhteyttä luottokorttiyhtiöösi. Voi kestää jonkin aikaa, ennen kuin hyvityksesi on virallisesti lähetetty. Ota seuraavaksi yhteyttä pankkiisi. Käsittelyyn kuluu usein jonkin verran aikaa ennen kuin hyvitys lähetetään. Jos olet tehnyt kaiken tämän etkä ole vieläkään saanut hyvitystäsi, ota meihin yhteyttä osoitteeseen [email protected].

Vaihdot

Vaihdamme tuotteet veloituksetta vain, jos ne ovat viallisia. Jos sinun on vaihdettava tilaamasi tuote, lähetä meille sähköpostia osoitteeseen [email protected]. Kerro sähköpostissa mitä haluat vaihtaa ja mihin tuotteeseen, niin katsomme tapauskohtaisesti parhaan vaihtotavan.

Tuotepalautusten ja -vaihtojen postitus

Jos haluat palauttaa tuotteesi, lähetä tuote osoitteeseen: Keloa Eyewear Oy, Jäämerentie 6, 99600 Sodankylä. Voit halutessasi käyttää palautuspaikkana myös Matkahuollon tai Postin automaattia, joka sijaitsee Sodankylän S-marketissa. Olet itse vastuussa tuotteen palautuksesta aiheutuneiden toimituskulujen maksamisesta. Toimituskuluja ei palauteta. Jos saat hyvityksen, palautuksen toimituskulut vähennetään hyvityksestäsi. Vaihdetun tuotteen saapumisaika saattaa vaihdella asuinpaikastasi riippuen. Jos palautat kalliimpia tuotteita, voit harkita jäljitettävän kuljetuspalvelun käyttöä tai kuljetusvakuutuksen ostamista. Emme valitettavasti voi ottaa vastuuta logistiikkapalveluiden toimivuudesta juuri sinun palautuksesi kanssa.

Jäikö kysyttävää?

Vastaamme kaikkiin vaihtoa ja palautusta koskeviin kysymyksiin osoitteessa [email protected]. Vaihtoehtoisesti voit myös lähettää meille viestin nettisivujemme yhteydenottolomakkeen kautta. Vastaamme pääsosin seuraavana arkipäivänä.